Programia - Tvorba e-shopů, shop, eShop, e-shop, B2C, B2B

MENUZAVŘÍT
Úvod Novinky Značka cyklistického oblečení Force už podruhé pokoří Tour de France

Značka cyklistického oblečení Force už podruhé pokoří Tour de France

Pekárková Sylvie 3.3. 2021

Pro fanoušky silniční cyklistiky je nejprestižnější závod Tour de France dokonalá podívaná. Krásná panoramata všude kolem, rychlá jízda a našlapaná lehounká kola a vybavení. A právě cyklo vybavení od české značky Force, které se staráme o web, slaví úspěch. Loni poprvé reprezentovala jezdce na Tour de France a v roce 2021 jde do toho znovu! Pod jakým týmem pojede a co ji čeká v dalších dvou letech?


Na Tour de France lze závodit i jinak než osobně

I když už od útlého dětství Dalibor Kmenta cyklistiku miloval a věnoval se jí závodně, dráha profesionálního sportovce mu bohužel nevyšla.

„Popravdě jsem nebyl dost rychlý. Neměl jsem odpovídající sportovní výkonnost, ale mou vášeň k cyklistice to nijak neoslabilo.“

Jak sám říká, nezastavilo ho to a tato zkušenost se paradoxně stala jeho hnacím motorem do budoucna. Mezi nejlepší se totiž nakonec dostal díky své značce Force, když s ní v roce 2020 poprvé pokořil Tour de France.

Svou vlastní značku chtěl mít Dalibor Kmenta už od samého začátku podnikání. Ve své zlínské firmě KCK Cyklosport se nejprve zaměřil na distribuci známých světových značek a po 10 letech se rozhodl pro vývoj vlastního cyklistického oblečení a vybavení – tak se v roce 2010 zrodila oblíbená značka Force. Své začátky blíže popsal v článku pro CzechCrunch.cz.

„Jediné, co Force nevyrábí, jsou samotná kola. Jejich produkci se Kmenta vyhýbá, protože je dle jeho názoru u nás i v Evropě spousta kvalitních výrobců a není potřeba jim lézt do zelí. Proto výrobu kol neplánuje ani do budoucna,“ uvádí v článku na CzechCrunch.cz Vojtěch Sedláček.

Dalibor Kmenta, zakladatel firmy KCK Cyklosport

Trochu detailněji o společnosti KCK Cyklosport

Tento český velko i maloobchod s cyklo produkty jak pro rekreační cyklisty, hobby jezdce, tak pro profesionální závodníky, započal své působení v roce 1991. V průběhu času se značně rozrostl a od roku 2019 disponuje jeho sklad v Otrokovicích moderním vertikálním skladovým systémem Kardex Shuttle® XP, který plně využívá jeho výšku 15 metrů a šetří tak místo, čas i peníze.

KCK Cyklosport je výhradním dovozcem mnoha světových značek, jako jsou například PROLOGO, WILIER, PERUZZO, FLLI MENABO, ITM, BELLELLI, UNIOR, HUTCHINSON, WELGO, X-PEDO nebo SIXTUS a jeho základní sortiment tvoří produkty vlastní značky Force a produkty značky SHIMANO. Své zboží expeduje nejen do zemí Evropské unie, ale například také do Japonska nebo Panamy.

Modely, které jezdci obléknou na Tour de France v roce 2021

„Loni jsme spolupracovali s týmem B&B Hotels – Vital Concept, který nás v létě sám oslovil. Tour de France se zúčastnil poprvé a jeho členové byli vybaveni našimi helmami a brýlemi. Letošní sezónu jsme se spojili s World Tour týmem Wanty-Gobert a jejich jezdci si z našich modelů přileb vybrali Orca, Lynx a nový model NEO, který bude určitě top model letošní sezóny. Každý z jezdců si pak zvolil brýle dle svých potřeb a vkusu, vesměs se ale jedná o modely Ombro a Enigma. Na závodech však uvidíte také nové modely pro nadcházející sezónu, mezi něž patří například Creed,“ popsala vybavení jezdců na Tour de France Andrea Mrázek Kmentová, dcera Dalibora Kmenty a zároveň výkonná ředitelka ve společnosti KCK Cyklosport.

A co je motivovalo k navázání spolupráce právě s týmem Wanty-Gobert? „Velkým lákadlem pro nás byl český jezdec Jan Hirt,“ upřesnila dále paní Andrea.

Dalibor Kmenta s dcerou Andreou Mrázek Kmentovou
 

Co přinesla spolupráce s Tour de France

„Přítomnost naší značky na Tour de France pro nás znamená nejvyšší metu, které jsme mohli dosáhnout. Je to ocenění našeho úsilí a zároveň vědomí, že svou práci děláme dobře. Loňská účast na Tour de France se promítla i do prodejů. Získali jsme nové zákazníky ze západní Evropy, hlavně ze Španělska, Portugalska a Francie. Prodeje však vzrostly i v dalších evropských státech. Tato účast nám otevřela ale i další dveře – díky ní jsme se dohodli na dvouleté spolupráci s týmem Intermache Wanty Gobert Materiaux, což znamená výskyt produktů Force na všech nejvýznamnějších cyklistických závodech, ať už klasických či etapových,“ popsala důležitost účasti na Tour de France a další směřování značky Force Andrea Mrázek Kmentová.

V loňském roce se meziroční obrat značky Force zvýšil o 30 % a vyšplhal se tak na 450 milionů korun! Těmto výsledkům pomohla nejen Tour de France, ale také pandemická situace, kdy výrazně vzrostl zájem o cyklistické vybavení.

Společnost KCK Cyklosport patří mezi klienty, kteří se nebojí výzev a jdou si za svými cíli. Jsme moc rádi, že jim na jejich cestě můžeme pomáhat a tvořit pro ně e-commerce řešení. Velmi nás těší, že slaví úspěchy i přes nepřízeň loňského roku v podobě pandemie koronaviru, a přejeme jim i do budoucna mnoho splněných plánů a snů.

Dejte svému podnikání také stabilní základ a nechte si vybudovat moderní e-shop nebo aplikaci.