Značka cyklistického oblečení Force už podruhé pokoří Tour de France
I když rok 2020 nebyl zrovna příznivý, náš klient KCK Cyklosport si splnil svůj sen – v jeho dresech a vybavení se proháněli jezdci na Tour de France. A letos se světu na etapách této slavné soutěže ukáže znovu! Jaké modely si český tým oblékne v roce 2021 a co dalšího má značka Force v plánu?
CELÝ ČLÁNEK
Nejlepší e-shop? Ten náš! Astratex jako vítěz soutěže Český košík roku
Známe vítěze soutěže Český košík roku 2020 a máme nesmírnou radost, protože se jím stal e-shop našeho klienta – Astratex.cz! V jakých kategoriích sklidil největší úspěch a co se povedlo jeho konkurentům? Ke skvělým výsledkům Astratexu se vyjádřil Martin Rogozný, vedoucí e-commerce vývoje, a prozradil plány do budoucna.
CELÝ ČLÁNEK
Brafittingové centrum od Astratexu – inspirativní příklad, jak být svým zákazníkům ještě blíž
Pro Astratex.cz jsme vytvořili novou aplikaci na míru, která propojuje online prostředí a jejich novou kamennou prodejnu zaměřenou na poradenství při výběru správné podprsenky. V článku najdete jak fotografie interiéru brafitiingového centra, náhledy webové aplikace, tak použité technologie. Inspirujte se, jak být svým zákazníkům ještě blíž.
CELÝ ČLÁNEK
Omnichannel – efektivní strategie řízení marketingu dneška + příklady z praxe
Víte, co je to omnichannel? A víte, proč vám tato prodejní strategie zvýší tržby? Podívali jsme se nejen na to, jak řeší omnichannel zahraniční společnosti, ale zeptali se také některých našich klientů, jak vypadá omnichannel u nich. Inspirujte se a objevte nové možnosti, jak posunout svou společnost zase o kousek dál.
CELÝ ČLÁNEK
Ohlédnutí za velmi netradičním rokem 2020 v Programii
Jak jsme i přes řadu nástrah zvládli rok 2020? Zpětně hodnotíme, že velmi dobře. Některým našim klientům se dokonce dařilo lépe než obvykle. Přečtěte si, jak náš tým pracoval za doby koronaviru, co se nám povedlo a co plánujeme na příští rok. A především, děkujeme celému týmu a všem obchodním partnerům!
CELÝ ČLÁNEK
Doprava a logistika na e-shopu: jak fungují naše moduly pro dopravu v praxi
Práce s dopravou na e-shopu je delikátní záležitostí a každá nuance může mít obrovský vliv na zvýšení spokojenosti zákazníků, nebo naopak na její propad. Proto jsme vytvořili flexibilní moduly pro správu logistiky, které nabízí množství nastavení na míru potřebám našich klientů. Podívejte, jak jednotlivé možnosti práce s moduly fungují v praxi.
CELÝ ČLÁNEK
Nový modul hlídaných položek – užitečná drobnost pro vaše zákazníky
Už v jádru mohou naši zákazníci nově získat modul Hlídací pes. Jaké výhody s sebou přináší, proč mít modul hlídaných položek a jak může vypadat?
CELÝ ČLÁNEK
Multijazyčnost – jak ji řeší na webu dva naši největší klienti
Pro multijazyčnost jsme vyvinuli speciální modul, který umožňuje pohodlné nastavení více jazykových mutací a jejich každodenní správu. Inspirujte se u velkých e-shopů, jak právě oni řeší překlady textů u produktů, kategorií a dalších typů textů.
CELÝ ČLÁNEK
Rozpad produktu v katalogu na jednotlivé varianty a proč se vyplatí
Rozpad produktu v katalogu – nastavení e-shopu, nad kterým se vyplatí přemýšlet. Příkladem vám může být Astratex, který se dopracoval k výsledkům, které potvrzují, že to má smysl. Co to přesně je rozpad produktu na jednotlivé varianty a jaké přináší výhody?
CELÝ ČLÁNEK
Počet položek: 85