Různé modifikace akce 2+1 zdarma
Ačkoli je funkce prezentována jako 2+1 zdarma, je možné ji nastavit univerzálně na počet kusů a jejich procentuální slevu. Mohou tak vzniknout rozličné varianty akčních nabídek jako například:- 3+2 zdarma,
- 1+1 za 50 % nebo
- 3+2 za 50 % + 1 zdarma.
Nastavení slevové akce na míru
Volnou ruku máte nejen u volby typu slevy, ale také při výběru, k čemu se bude daná akce vztahovat. Můžete ji omezit na konkrétní kategorii produktů, specifického výrobce nebo na jednotlivé produkty. Pokud si žádné omezení nezvolíte, aplikuje se na celý sortiment.
Funkce rovněž umožňuje jednoduché nastavení doby trvání akční nabídky. Díky tomu nemusíte hlídat její stažení z frontendu e-shopu – až nadejde její čas, sama zmizí.Kombinování akcí povoleno!
Chcete svým zákazníkům nabídnout více možností, jak při nákupu ušetřit? Funkce, kterou má nastavenu Astratex, umožňuje souběžné zobrazování několika akcí najednou. Vždy se uplatní ta, která splňuje kritéria pro spuštění a zároveň má nejvyšší prioritu.Jak vypadá akce 2+1 zdarma na e-shopu
V katalogu (ve vybrané kategorii z menu) se akce 2+1 zdarma zobrazuje vždy u daného produktu, jako například zde u fialové podprsenky.
V kategorii lze informace o akci 2+1 zdarma „vypíchnout“ ještě v podobě banneru nad výpisem produktů, jehož vzhled můžete přizpůsobit brandovým barvám a dalším kritériím.
Pokud chcete na slevovou akci upozornit ještě sofistikovanějším způsobem, dá se místo banneru vložit libovolné html.
Banner, i cokoliv jiného si zde nastavíte, je možné přiřadit k vybraným kategoriím, a to bez ohledu na omezení akce. Například když slevová akce platí pro kalhotky a podprsenky, můžete banner zobrazovat pouze u podprsenek.
Asi nejsilnější promo akce 2+1 zdarma se nachází u počtu kusů v detailu produktu. Informace o slevové akci je dobře viditelná a téměř ji nelze přehlédnout. Navíc má právě zde největší vliv, jelikož z detailu produktu už mohou zákazníci nakupovat (z katalogu není možné běžně nakoupit – jedná se pouze o výpis produktů).
Pro více informací se po kliknutí na „íčko“ objeví vyskakovací bublina s upřesněním uvedené akce. Bublinu lze zobrazit přímo u kolonky s počtem kusů, nebo jako banner se zašedlým pozadím.
Když se detailně zaměříme na obsah modrého obdélníku u počtu kusů, i ten se může měnit. Textové upozornění podává informaci o tom, zda musí zákazník ještě něco dokoupit, aby na slevu dosáhl, nebo zda už kritérium splnil. Níže vidíte rozdíl v textu.
„Kupte tři kusy a jeden získáte zdarma.“
„Výborně! Získal/a jste jeden produkt zdarma.“
Dalším zajímavým prvkem je inteligentní upozornění v košíku, které říká, kolik kusů musí zákazník ještě doobjednat, aby akce 2+1 zdarma platila. V případě, že má kupující na slevu nárok, objeví se i zde hláška: „Výborně! Získal/a jste jeden produkt zdarma.“
V nákupním košíku se upozornění na produkt zdarma zobrazí opět s barevnou (v našem případě světle modrou) lištou a informací o tom, o jakou akci se jedná (jak už víte, na e-shopu jich může současně běžet více), kolik kusů je ještě potřeba objednat a který produkt se už započítává jako položka zdarma.
Mobilní zobrazení akce 2+1 zdarma vypadá v katalogu, v detailu produktu, po vložení zboží do košíku a v nákupním košíku takto:
Slevové i jiné speciální akce by na e-shopu měly být vidět. Nenechte je zapadnout a upozorněte na ně nenásilně, ale přitom důrazně na všech „zastávkách“ při zákazníkově putování k nákupnímu procesu.
Když totiž bude mít neustále na očích informaci o tom, kolik kusů mu chybí k získání slevy, na výhodnou nabídku nezapomene a tím spíš do košíku ještě něco přihodí, aby na produkt zdarma dosáhl.
V případě, že už na něj nějaký produkt zdarma čeká a e-shop mu to viditelně řeknete, spokojenému nákupu už nebude stát nic v cestě.