O společnosti PALA, s. r. o.
PALA, s. r. o., distributor kancelářské techniky a profesionálních strojů pro dokončování tisku, působí na trhu primárně v oblasti B2B, a to více než 25 let (od roku 1991). V České republice zastupuje významné světové výrobce, např. Fellowes – americkou globální značku kancelářských strojů, EBA – německého výrobce řezaček papíru a skartovacích strojů a mnohé další.
Společnost PALA, s. r. o., je navíc držitelem unikátního certifikátu „Zelená firma“, což znamená, že ekologicky likviduje veškeré firemní elektrospotřebiče a baterie. V roce 2019 prošla modernizací svých zázemí (budov i celého areálu v Brně) a v roce 2020 spustila zbrusu nový e-shop.
„V minulosti jsme provozovali e-shop napojený na náš informační systém (IS) Vario. Jednalo se o rozsáhlé více doménové a více jazykové řešení na míru. Nicméně z důvodu přerušení vývoje na straně původního dodavatele jsme čelili nemožnosti dalšího rozvoje. Potřebovali jsme proto najít profesionálního dodavatele e-shopů, který naváže na původní stav a ještě jej posune do nové dimenze, která bude odpovídat současným moderním trendům a očekávání zákazníků. Naší správnou volbou byla Programia,“ popsal důvod k přechodu na nové řešení obchodní a marketingový ředitel společnosti PALA, s. r. o., Pavel Galle.
Specialita – propojení všech e-shopů pro pohodlný nákup
Vedle B2B e-shopu pala.cz (B2B i B2C) vznikla množina tří specializovaných oborových a jednoho značkového e-shopu pro B2C zákazníky:- skart.cz
- krouzkovavazba.cz
- laminovacky.cz
- fellowes.store
Rozsah úprav – co se na e-shopu změnilo
Původní zpracování e-shopů už bylo nedostatečné z více pohledů než jen z hlediska designu a funkčnosti. Bylo proto potřeba vybudovat zcela nová řešení na všech výše zmíněných doménách.
Pan Galle k tomu řekl: „Naše nové e-shopy dávají uživatelům široké spektrum funkcionalit a umožňují jim pohodlně a intuitivně nakoupit. Zákazníci však řadu těchto prvků očekávají a my jako významný dodavatel v branži jim je prostě musíme umět nabídnout. Za zmínku určitě stojí propracovaná parametrická filtrace produktů, rozhraní pro zadávání servisních a reklamačních požadavků nebo funkcionalita „Rychlá objednávka”.
Ukázka filtrace produktů na levé straně.
Náhled rychlé objednávky po přihlášení.
Rozhraní pro zadávání servisních a reklamačních požadavků.
„Při vývoji jsme se také soustředili na zachování jednoduchosti, přehlednosti a dosažení co možná nejrychlejší cesty k uživatelově cíli. Design e-shopů navrhl náš osvědčený grafik a kodér Programie jeho návrhy zapracoval. Řešení celého projektu je responsivní, tedy přístupné nejen z notebooků a počítačů, ale také z mobilních zařízení,“ popsal pan Galle.
Multijazyčnost a jednoduchost jejího nastavení
Jelikož má PALA, s. r. o., také řadu exportních obchodních partnerů, rozhodli se postavit plně funkční anglickou verzi e-shopu www.pala.store, kterou jsme jim pomohli rovněž zrealizovat. Pavel Galle k tomu dodává: „Rád bych vyzdvihl detailní propracovanost a promyšlenost administrační sekce Programia e-shopů, která usnadňuje tvorbu multijazyčných řešení opravdu na míru.“Anglická mutace webu.
Bezpečná výměna dat mezi e-shopem a interním systémem
Při přenosu dat mezi e-shopem a účetním či jiným interním systémem by měla být zajištěna maximální bezpečnost. PALA, s. r. o., to při vývoji svých nových e-shopů podchytila mezičlánkem v podobě softwaru Vario SOAP od společnosti Trigis. „Důležitým bezpečnostním prvkem vývoje komplexního řešení e-shopu napojeného na informační systém je softwarový mezičlánek webových služeb. Ukázalo se, že je klíčové, aby dodavatel IS takovou nadstavbou disponoval a poskytoval k ní kvalitní podporu. Tady jsme jako uživatel IS Vario velmi ocenili spolupráci s firmou Trigis,“ doplnil obchodní a marketingový ředitel společnosti PALA, s. r. o., Pavel Galle.Spolupráce očima e-shopu PALA.cz
„Na Programii si ceníme toho, že nám vždy „zvedne telefon“ nebo reaguje rychle na tiket v helpdesku, je schopna takto budovat partnerství každodenní trpělivou prací. Tvorba individuálního rozsáhlého e-commerce řešení je totiž během na dlouhou trať. Na konci je nadstandardní marketingový produkt pro zákazníka rozhodně převyšující konkurenci v naší branži. Navíc s vědomím obrovského potenciálu dalšího rozvoje.“Pavel Galle
Spolupráce očima jednoho z našich programátorů
„Vyzdvihl bych jednoznačně komunikaci s klientem, vždy jsme dokázali najít společné řešení. Je radost, když zákazník ví, čeho chce dosáhnout a dokáže to po datové i funkční stránce popsat. Výsledkem je jednoduchý a přehledný design, který nabízí praktické funkčnosti, jako je například sdílené přihlášení skrze B2C domény, a tím i společný košík.“Kamil Petráš
Máte také zájem o modernizaci svého e-shopu a nové funkce, které vašim zákazníkům zpříjemní nákup? Napište nám na info@programia.cz, zavolejte +420 603 279 940 nebo vyplňte kontaktní formulář.